donderdag 15 juli 2010

Start van een groot avontuur…

Hallooo,

Morgen is het eindelijk zo ver. Mijn droom wordt werkelijkheid. Ik vertrek naar Ghana. Dit moment leek altijd zo veraf, maar eindelijk is het aangebroken. Ik heb er ontzettend veel zin in!!

Ik heb al reeds contact gehad met mijn gastbroer Michael. Hij belde me maandagnacht. Hij heeft ook facebook, dut ik heb toch al wat kunnen praten met mijn Ghanese broer. Het was zeer leuk om te horen dat heel de familie zich verheugd op mijn komst.

Wat ik vergeten vetellen was in mijn vorig bericht, maar toch heel belangrijk is: mijn reis naar Ghana is geen snoepreisje, ik ga meewerken in een project. Ik zal werken in St.-Mary's International School. Wat ik juist zal moeten doen, werd me nog niet verteld (ik vermoed lesgeven). Alles zal duidelijk worden eens ik daar ben. :-)

Ik wil iedereen bedanken die een brief geschreven heeft. Ze zitten allemaal veilig in mijn valies. Het doet me zeer veel deugd om te zien dat er heel veel mensen zijn die me steunen. Danku!!

Ik zal jullie missen. Ik hoop dat ik jullie regelmatig zal horen!

Ik zie jullie allemaal terug op 4 september!

Veel liefs,
Sabet
xxx

7 opmerkingen:

  1. Lekker spannend he Sabet, ik hoop dat het voor jou even goed meevalt als voor mj hier in Paraguay (al hoop ik ook dat het bij jou warmer is dan hier). Veel succes, ik volg je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En Sabet? Goed aangekomen?
    Ik verheug mij al om je eerste indrukken te lezen over het verre verre Ghana!

    Liefs,
    Elena

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    We waren superblij met je berichtje "goed aangekomen,zeer warm en we zijn al goed aan het eten".
    We wensen jou een aangename,spannende... reis van Accra naar Koforidua.
    Veel lieve groetjes en laat regelmatig iets van je horen.
    Toedeloe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hopelijk ben je goed aangekomen, kleine Sabet !
    & de pot Nutella goed verzorgen eh ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben benieuwd naar je verhalen van je avontuur!
    Ik wens je een onvergetelijke reis!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sabet,

    'k heb echt enorm veel respect voor jou! 7 weken naar Ghana om de mensen daar te helpen... Prachtig gewoon :)
    Geniet er vooral van! Ik volg je verhalen!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Saaaaaabeeeeeeet! Hoe is het in Ghana? Best warm zeker? Maar ik heb zo'n vermoeden dat ge u wel dik amuseert.^^ Vanavond leren we Twi en zoeken we kakkerlakken, houdt u pillicht maar klaar =) Wij gaan echt zo eenzaam zijn. Ik hoop echt da we ne kakkerlak vinden voor wa gezelschap, want iedereen is naar zijn gastgezin buiten wij. Gelukkig mogen we morgen om 4 uur opstaan om te vrtrekken, jeej. Ik kijk er al naar uit. Kusjes Akwaaba in Ghana

    BeantwoordenVerwijderen