maandag 12 juli 2010

Eerste bericht

Hallooo,

zoals de meeste wel al weten trek ik er deze zomer op uit.
Ik vertrek op 16 juli met AFS richting Ghana.
Vrijdag 16 juli neem ik om 11u40 een vlucht richting Accra.
Via deze blog wil ik mijn verhalen en avonturen met jullie delen!

Ik zal gedurende 7 weken bij de Familie Appiah wonen.
Mijn gastvader heet Jacob en mijn gastmoeder heet Felicia. Ik heb 3 zussen en 1 broer.
Ik zal de jongste zijn!
Ik verblijf in de stad Koforidua, op zo'n 70 km van de hoofdstad Accra.

Ik hoop dat ik jullie regelmatig zal horen!

Veel liefs,
Sabet
xxx

13 opmerkingen:

  1. Alles geven ginder en niet vergeten te genieten!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ge gaat nen oerevettenreis maken!
    kwil ook zo ne reis doen:D
    veel plezier en een goeie reis!
    Tibor
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel succes in Ghana Sabet, het wordtvast en zeker een onvergetelijke ervaring! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alle vooruit geniet er maar van meid..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lotar Van Steenbergen13 juli 2010 om 01:48

    ik ga u NIET missen! :D
    hahaha :D

    grapje e

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog 3 maal slapen en het is zover ... onze dochter vertrekt naar Ghana. We zijn ongelooflijk fier op haar maar het naderende afscheid komt soms wel eens in de billen knijpen.
    We wensen haar veel reissucces !!! Sabetje,geniet met volle teugen van de Afrikaanse antistresshouding. En op 4 september zorgen wij voor de frietjes met ketchup .
    XXXXXX Laat regelmatig iets van je horen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sabet gaat naar Ghanaaa! :)
    Ongelooflijk veel plezier gewenst!
    Ik zal zeker af en toe uw blog bezoekn.
    We gaan uw missen meid!

    Knuffel, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hubert, Annie, Jorge en Svea13 juli 2010 om 12:57

    halooo Sabet

    Ik (wij eigenlijk) wensen je een onvergeetelijke reis met enkel toffe mensen op je pad alsook met veel voldoening. Het zal wel een ervaring zijn die je levenslang zal bijblijven dus geniet ervan en al het goede laat dit meespelen in je verder leven.
    EN wees er maar zeker van, wij zullen je via deze weg volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zo een zalige reis!
    amuseer u goe en een goeie reis eh!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dag sabet!

    je gaat een ongelooflijke reis tegemoet. Ik ben ec ht heel blij voor u. Vooral omdat ik weet hoelang jij naar deze reis hebt uitgekeken en toegeleefd. U heeft waarschijnlijk ook héél véél eten niet gekocht om naar Ghana te kunnen vertrekken ;). Ik zal goed voor ons schaapje zorgen en hem regelmatig gebruiken. Ik ga je ook héél hard missen omdat ik je graag zie

    ich liebe dich
    i love you
    je t'aime
    jag alskar dig
    ek het jou lief
    mahal kita....
    ....
    ...

    Xx.xXx(f)xXx.xX (ik overdrijf graag)

    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dag SABET !

    Ik wens u alles wat je maar wil in Ghana,
    mr we weten wij allemaal dage de lolessen het meeste gaat missen dus alsge nekeer wilt 'Dood aan' of teen of tander wilt spelen. Ik ben bereid om nr Ghana te komen, I'm just a mailken away! Ma geefter daar een lap op & ik weet zeker dat ze u daar niet rap zullen vergeten net als dat ik dat niet vlug zal doen!

    Tot hoooooors,

    BEZEN

    Phedra De Backer

    BeantwoordenVerwijderen
  12. GO FOR IT! en als we beide terug zijn, spreken we af om onze bangélijke verhalen uit te wisselen hé!

    Kus! Evelien

    BeantwoordenVerwijderen